Beste lopers,
Vanwege de aanhoudende extreme hitte hebben wij besloten om de trainingen deze week grotendeels te annuleren. Wij vinden het onder deze omstandigheden niet verantwoord om te trainen en willen geen risico nemen met jullie gezondheid en veiligheid.
Daarom hebben wij besloten om alle trainingen van dinsdag tot en met vrijdag 26 juni te laten vervallen.
Heb je vragen? Laat het ons gerust weten.
Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.
We hopen jullie snel weer fit en veilig aan de start van de trainingen te zien.
Met zomerse en sportieve groet,
Marc en Bert
Runxperience